fredag den 14. september 2012

Gave til mig selv.. fra Rowen & Wren

Ja, jeg har gjort det, som man engang imellem kommer til at gøre.. Jeg har købt en gave til mig selv...flere faktisk!

Mere præcist fire gaver..

Det kan godt være, at jeg selv havde bestilt sagerne, men jeg blev simpelthen så glad da jeg pakkede ud, at jeg er helt sikker på, at det ikke er sidste gang at jeg afprøver dette koncept med gaver til mig selv!
Men kan man blive andet end glad, når det første pakken byder på er et håndskrevet kort med tak og et lille velduftende stykke sæbe - OG når gaverne er pakket SÅ fint ind med forskellig bånd og mærker..

 * * *
 * * *
 * * *

Indkøbene blev til:

* 2 x skærebrædder med læderemme, et stort og et lille,
* 6 små glasvaser til blomster eller krydderier til bordet
* Aflang glaskolbe med holder - til en lille blomst eller bordkort

Engelske Rowen & Wren har en fin lille webshop med homeware - meget sommerhusstemning, men jeg synes at disse ting var fund - og de tog ikke ekstra for at sende det hele vejen til Danmark, det kan vi li!

TAK til mig selv..




2 kommentarer:

  1. Haha, jeg kender det godt - der er intet skønnere end at få en gave, også om så giveren er en selv (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber bare ikke at det er vanedannende! Eller jo en lille smule måske.. haha

      Slet